پیام تبریک مدیرعامل شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران به‌مناسبت آغاز دهه فجر

Cork, Ireland

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران؛ دکتر حسین عباس زاده مدیرعامل شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران، ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیشگاه ملت شریف ایران، همکاران و سهامداران محترم تبریک عرض نمود. در متن پیام وی آمده است:

{ وَالْفَجْرِ ۝ وَلَیَالٍ عَشْرٍ } 

دگر بار برگ‌های تقویم انقلاب اسلامی به طلوع فجر خود رسید و یادآور رشادت‌ها و شهادت‌های سلحشورانی شد که در سایه‌ی همبستگی، حماسه‌ایی بزرگ را آفریدند. در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یکی از وظایف ما تکریم، پاسداشت، حفظ و زنده نگه داشتن این ایام است

«پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدانی است که دلاورانه در مقابل ستم پیشگان ایستادند و امروز ایران اسلامی به برکت خون آنها، طی بیش از چهار دهه، شاهد شکوفایی در تمامی عرصه‌های مختلف اقتصادی بر پایه آموزه‌های اسلامی است.

اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی فرارسیدن یوم‌الله دهه مبارک فجر را به عموم مردم ایران و کارکنان گرامی و سهامداران محترم این شرکت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را برای ایشان و خانوادههای گرانقدرشان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»