نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی برگزار شد

نشست مدیران روابط‌عمومی با هدف توسعه برنامه‌ریزی‌های راهبردی، به میزبانی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی برگزار شد.

سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر تعالی روابط عمومی‌ها گفت: در برنامه‌ریزی‌های راهبردی باید روابط‌عمومی مطلوب در شرکت‌ها ترسیم و راهبری شود و بر این باور هستیم که روابط‌عمومی فعال باید مقتدرانه در جهت پیشبرد این اهداف حرکت نماید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران به نفل از روابط‌عمومی سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، امیرحسین پهلوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دومین جلسه هم اندیشی ارتباطات در روز چهارشنبه 20 تیرماه، با حضور مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی در شرکت‌ها گفت: مدیران عامل و مدیران روابط‌عمومی باید در ارائه تصویرسازی‌های صحیح و تاثیرگذار به فهم مشترک برسند.وی با اشاره به لزوم بیان نتایج مثبت و عملکرد شرکت‌های تابعه این مجموعه تشریح کرد: برای رشد و ارتقاء عملکرد نیازمند روابط‌عمومی‌هایی با اراده‌های محکم هستیم ‌که خود را مامور به تکلیف بدانند. اگر ما به وظایف خود به درستی عمل کنیم قطعاً نتایج عملکردهای مثبت و امیدآفرین مجموعه‌ها بازتاب گسترده‌تری خواهد داشت.

پهلوان تشریح کرد: رسانه‌های تخصصی و راهبردی باید مورد بررسی و تحلیل قرار گیرند. این از وظایف روابط‌عمومی‌ها است که در تعامل با رسانه‌ها واقعیت‌ها را بر پایه صدق و درستی بیان کنند.امروز در حوزه اقتصادی و اجتماعی سرعت وقایع به قدری بالاست که رسانه‌ها در پوشش و انتشار اخبار عقب می‌مانند. روابط عمومی‌ها با اشراف بر این موضوع باید مدیریت درست در انتشار اخبار و گزارشات مدنظر قرار دهند.

پهلوان با اشاره به لزوم ارتقاء و تحول در روابط عمومی شرکت‌های تابعه گفت: مدیران روابط عمومی باید از توان علمی و تخصصی بالایی برخودار باشند و در مجموعه روابط عمومی‌ها از افراد اهل علم و صاحب نظر بهره‌مند شویم. لازم است دوره‌های آموزشی و ارتقاء تخصص‌های فردی در چهارچوب برنامه‌های مداوم تدوین و برگزار شود.

شایسته ذکر است در ابتدای این دیدار حمیدرضا بخشی مدیر روابط عمومی PIIC به ارائه گزارش از وضعیت موجود روابط عمومی‌های این هلدینگ و آسیب‌شناسی آن و ارائه راهکارهای بهبود این وضعیت پرداخت. همچنین با توجه به تحولات سریع دنیای امروز و ضرورت به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، شرکت در دوره‌های آموزشی فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و تجارب در این حوزه خواهد بود.در پایان مدیران روابط‌عمومی تجربیات خود را در زمینه‌های مختلف به اشتراک گذاشتند.