پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فنی‌مهندسی نگهداشت کاران بهمناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

عاشورا

” السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم ”
به گزارش روابط عمومی شرکت فنی‌مهندسی نگهداشت کاران، دکتر حسین عباس زاده مدیرعامل شرکت فنی‌مهندسی نگهداشت کاران فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را به تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفتند.
متن پیام بدین شرح است:
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
سلام بر حسین و بر على ‌بن‌الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین
تاسوعا و عاشورای حسینی یک بار دیگر از راه رسید. کمترین چیزی که می‌توان از واقعه‌ی کربلا درک کرد، پافشاری و ایستادگی در برابر ظلم است.
واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.
این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب درک کنیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت سیدالشهدا، حضرت أباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب و یاران باوفایش را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و تمامی شیعیان تسلیت عرض کرده و توفیق همگان از جمله همکاران گرامی شاغل در این شرکت را در کسب فیض‌ معنوی از این ایام مسئلت می‌نمایم. امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم.