مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد

به‌مناسبت هفته بسیج و حماسه آفرینی رزمندگان جبهه مقاومت از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدای هلدینگ PIIC و شرکت‌های تابعه قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هلدینگ PIIC و شرکت‌های تابعه همزمان با هفته بسیج و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حماسه آفرینی رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین، پنجم آذرماه با حضور حجت‌الله برامکی‌یزدی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره PIIC، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی و شرکت‌های زیرمجموعه در سالن شهید آوینی واقع در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الله برامکی‌یزدی ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام‌الله علیها و گرامیداشت هفته بسیج و خیر مقدم به میهمانان گفت: یاد و خاطره شهدا بیان هویت فرهنگی، ایثار و رشادت دینی ماست و نباید یادمان برود که چه زحمات، ایثارگری و از خودگذشتگی‌های صورت گرفته است تا امروز ما در این جبهه اقتصادی در آرامش فعالیت کنیم.

برامکی در ادامه افزود: مسیری که شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهید مصطفی صدرزاده برای ما به ارمغان گذاشتند چراغ راه است و در این مسیر است که ما می‌توانیم به تکامل و تعالی برسیم.

در ادامه این مراسم از همسر شهید مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده تجلیل و قدردانی شد.