تقدیر از کارگران نمونه پتروشیمی شیمی بافت یک و دو

تقدیر از کارگران پتروشیمی شیمی بافت یک و دو

به گزارش روابط عمومی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران از شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گزاری صنایع پتروشیمی، تاپیکو و شستا، امروز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه، همزمان با روز جهانی کارگر طی مراسمی از 10 نفر از کارگران زحمتکش و نمونه پتروشیمی شیمی بافت سایتهای یک و دو با اهدای هدایا و لوح یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.  

در این مراسم مهندس مرشد بیک ضمن تقدیر از زحمات کارگران پرتلاش و فعال در پروژ‌های پتروشیمی شیمی بافت با اشاره به نقش کارگران در توسعه صنعت نفت و پتروشیمی گفت: امروز رشد و پیشرفت کشور در حوزه صنعت را مدیون کارگران زحمتکش و سخت کوش هستیم که بدون ادعا همواره برای آبادانی کشور تلاش می‌کنند همچنین با تاکید بر رعایت حقوق قانونی کارگران و لزوم حفظ ایمنی در شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران، حمایت و تقدیر از کارگرانی که مسئولانه در امور محوله خود تلاش می‌کنند را از اقدامات مهم دانست.

وی افزود: کار و تلاش تک تک شما کارگران عزیز در تولید ملی نقش به‌سزایی داشته و به کمک شماست که می‌توان به اهداف عالیه نائل آمد.

در این مراسم مهندس علیرضا مرشدبیک مدیرعامل شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران، مهندس حیاتی مدیر مجتمع و مهندس کیانپور مدیر منابع انسانی پتروشیمی شیمی بافت به همراه مهندس دولتیاری مدیر پروژه های منطقه جنوب کشور و سیدابوالفضل حسینی مدیر منابع انسانی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران حضور داشتند