مهندس مرشدبیک مدیر شایسته سال ایران شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، در اجلاس تجلیل از یکصد مدیر شایسته سال ایران، از مهندس «علیرضا مرشد‌بیک» مدیرعامل «شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران» با توجه به دستاوردهای سال گذشته تقدیر به عمل آمد و در جمع ١٠٠ مدير شايسته كشور قرار گرفت.

این اجلاس با حضور مدیران ارشد صنایع و کسب و کارهای برگزیده ایران پنجشنبه پنجم مرداد ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

شاخص‌های انتخاب مدیر شایسته سال، کارآفرینی، توسعه، ابتکار و خلاقیت و نیز سابقه عملکرد می‌باشد. در این مراسم به منتخبین اعتبارنامه مدیر شایسته ملی اعطاء شد.

واحدهای نمونه صنعتی، واحدهایی هستند که شاخص‌های ارزیابی عملکرد را با بهترین کیفیت اجرایی نموده و با ارسال فرم‌هایی که این شاخص‌ها را به ارزیابی می‌گذارند؛ به عنوان واحد نمونه صنعتی انتخاب می‌شوند.

شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران از خانواده بزرگ شستا و تاپیکو با سی سال تجربه در پروژه‌های نفت، گاز، پالایشگاه و صنایع نیروگاهی، سیمان و فولاد در اقصی نقاط کشور مشغول فعالیت می‌باشد و  هم اکنون با حدود ۳۰۰۰ نفر پرسنل مستقیم سهم بزرگی در اشتغالزایی دارد.

ارتقا و افزایش سطح کمی و کیفی پروژه‌های در دست اجرا، ورود به بازارهای جدید از جمله صنایع سیمان، سلولوزی و نیروگاهی، تلاش برای افزایش کیفیت و افزایش سود از جمله عواملی هستند که موجب شد شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران بتواند عنوان واحد نمونه فنی مهندسی سال را به خود اختصاص دهد.

شاخص‌های مذکور، سطح کیفیت عملکرد فنی مهندسی نگهداشت کاران را در بین سایر واحدهای صنعتی سراسر کشور به میزان قابل توجهی بالا برده و بر افزایش راندمان این مجموعه کمک می کند.