پایان موفقیت آمیز اورهال در شرکت پتروشیمی فن آوران

توسط پرسنل مجرب و متخصص شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران اورهال واحدهای اسید استیک و منوکسیدکربن پتروشیمی فن آوران پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران،  از شرکت‌های تابعه تاپیکو و شستا، اورهال واحدهای اسید استیک و منوکسیدکربن پتروشیمی فن آوران در حالی توسط پرسنل مجرب و متخصص شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران پایان یافت که تمامی اهداف از پیش تعیین شده در واحد برنامه‌ریزی محقق شد.

تعمیرات اساسی پانزده روزه واحدهای اسید استیک و منوکسیدکربن پتروشیمی فن آوران در دو شیفت 12 ساعته با 160 نفر شب کار و 320 نفر روز کار از ابتدای خرداد سال جاری شروع و در طول انجام عملیات مذکور هیچ گونه حادثه ای گزارش نشده است که این مهم از دستاوردهای اصلی برگزاری دوره های آموزشی HSE و ایمنی بود که قبل از انجام اورهال انجام شده بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران، ،از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، تعمیرات اساسی واحد‌های اسید استیک و منوکسیدکربن آن شرکت یکشنبه پانزدهم خرداد با موفقیت به اتمام رسید و این واحد‌ها در مدار تولید قرار ‌گرفتند .از مهمترین دستاوردهای این اورهال به افزایش قابلیت اطمینان و کاهش توقفات، پایداری و افزایش تولید، بهینه سازی مصارف انرژی و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات اشاره کرد.

هدف‌گذاری افزایش ظرفیت تولید در واحد اسید استیک تا ۱۸۰ هزارتن (۲۰ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی)، همراه با افزایش ضریب ایمنی ناشی از تعویض راکتور اصلی واحد اسید را از اهم محورهای این تعمیرات اساسی عنوان کرد.

شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران از تمامی پرسنل خدوم و زحمتکش خود در پروژه اورهال پتروشیمی فن‌آوران خصوصا مهندس دولتیاری مدیر محترم پروژه، مهندس قنبری رییس کارگاه و مهندس کامرانی رییس اداری کارگاه کمال تشکر را دارد و برای همه این عزیزان از خداوند متعال سلامت و توفیق روز افزون خواستار است.

شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران جهت نیل به اهداف عالیه‌ی تدوین شده در خط مشی مدیریتی خود، با بیش از ربع قرن همکاری با واحدهای بزرگ تولیدی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع نیروگاهی، خصوصاً طی سال‌های اخیر توانسته است با اتکا به خداوند متعال، تلاش پرسنل خدوم و زحمتکش شاغل در سایت­ها و ستاد مرکزی و درایت مدیران ارشد و حمایت و همکاری سهامداران فهیم خود، رضایت کامل مشتریان (کارفرمایان) را جلب نماید.