پیام مدیرعامل شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران به مناسبت آغاز سال جدید

طلوع بهار در چشم و ضمیر جان های آگاه نشانه‌ای از جلوه اراده لایزال خداوند است؛ فصل حیات طبیعت و رستاخیز زمین و عید نوروز که جشن آغازین بهار است. امسال بهار طبیعت و جشن شکفتن با بهار بندگی نیز مقارن شده‌ و این تقارن مبارک را به فال نیک گرفته تا پیمان بندگی را با خداوند متعال مستحکم‌تر کنیم.

در سالی که گذشت سعی شد با همت و تلاش همه  مدیران و همکاران گرامی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران موفقیت‌هایی را در اجرای پروژه ها و توسعه پروژه‌ها و آنچه که کارفرمایان محترم به ما سپرده اند به دست آوریم. به جهت این توفیقات، از همت های بلند، نیت های خیرخواهانه، دست های پرتوان و قلب های مهربانی که همواره از پرتو عشق الهی، جریان حیات و زندگی را در قلب این مجموعه تداوم دادند، تقدیر و تشکر می نمایم.

 از درگاه خداوند متعال بهروزی و توفیق روز افزون برای خانواده بزرگ و متعهد شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران و سربلندی و سرافرازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت می نمایم و در سایه توجهات حضرت صاحب‌الزمان (عج) سالی پر خیر و برکت همراه با گشایش‌ برای ایران اسلامی آرزومندم و برای همگی هم‌ میهنان شریف به ویژه برادران و خواهرانم در خانواده  بزرگ فنی مهندسی نگهداشت کاران  سالی سرشار از سلامتی و شادی مسئلت دارم.