حجت الله برامکی یزدی به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی(PIIC) منصوب شد

در مراسمی با حضور رضا توکلی سرپرست شرکت تاپیکو، اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی حجت الله برامکی به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی تعیین و از خدمات علی علامه راد مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، رضا توکلی سرپرست شرکت تاپیکو در ابتدای این مراسم  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علی علامه راد، مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، ساماندهی حرکت‌های تابع این شرکت در  را به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مدیریتی این شرکت در دو سال و نیم اخیر ارزیابی کرد.

 توکلی در ادامه انتصاب دکتر برامکی به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی را در راستای سیاست جوانگرایی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شستا و  تاپیکو دانسته و گفت:«امیدوارم شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره مدیریت آقای دکتر برامکی به عنوان مدیری جوان و پر انرژی  شاهد اجرای دقیق و صحیح سیاست‌های شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی  و تامین واقعی منافع چهل و دومیلیون بیمه شده سازمان تامین اجتماعی باشیم.»

در ادامه این مراسم حجت الله برامکی سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل پیشین این شرکت گفت:«مجموعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی مجموعه ای ارزشمند، معتبر و قابل اتکایی است. امیدوارم در دوره جدید، با همراهی و همکاری صمیمانه مدیران و کارکنان شریف این مجموعه اقتصادی شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب در جهت تامین منافع سهامداران، کارآمدی و موفقیت‌های بیشتر، و ارتقاء جایگاه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی باشیم.».

شایان ذکر است که حجت الله برامکی ۳۶  سال دارد و دارای مدرک دکترای مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز است. از سوابق اجرایی وی میتوان به ریاست هیات مدیره دوده صنعتی پارس و مدیریت نظارت بر هلدینگ کشتیرانی در شستا اشاره کرد.