سرپرست جدید فیرمکو پارس منصوب شد

مراسم معارفه سرپرست شرکت فیرمکو پارس روز یکم خردادماه با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی علی علامه‌راد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با اشاره به جایگاه مهم شرکت فیرمکو‌پارس در جمع شرکت‌های تابعه این هلدینگ گفت: خوشبختانه در دوره مدیریتی آقای رضایی فیرمکو توانست عملکرد مطلوبی داشته باشد. حضور مدیران قوی نظیر آقای رضایی و مرشدبیک در جمع مدیران شرکت‌های تابعه هلدینگ، امکان بهره‌مندی از توانایی این مدیران در شرکت‌های مختلف را فراهم کرده است و اصولاً معتقدیم گردش مدیران در سطح هلدینگ به تعالی وتوسعه شرکت‌ها کمک خواهد

علامه راد در ادامه افزود: کارنامه مثبت آقای مرشدبیک در شرکت فنی مهندسی نگهداشت‌کاران و تجربیات خوب ایشان در حوزه خدمات فنی و مهندسی و اجرای پروژه‌ها قطعاً در بهبود شرایط و پیشرفت بیشتر فیرمکو موثر خواهد بود.

علیرضا مرشدبیک سرپرست جدید فیرمکوپارس هم ضمن تقدیر از حسن اعتماد شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی و تشکر از زحمات آقای رضایی بر اجرای سیاست‌های ابلاغی از شرکت‌های بالادستی تاکید کرد.

شایان ذکر است فیرمکو از جمله شرکت‌های عضو گروه فنی و مهندسی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی است.