بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی پایان یافت

به گزارش روابط عمومی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی علی رغم تاخیر ۸ ماهه با رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی برگزار شد.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی مانند هلدینگ تاپیکو توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند تا دست اندرکاران مدیریتی و اجرایی پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های همتراز بالادستی و پایین دستی آشنا شوند و در پروژه های مرتبط هرچه بیشتر از تولیدات و خدمات ساخت داخل استفاده نمایند.

علیرضا مرشد‌بیک مدیرعامل شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه گفت: در شرایط تحریم، نیازمند توجه بیشتری توان داخلی هستیم. برای این امر باید همه دست به دست هم دهند و داشته های خود را به نمایش بگذارند. دید و بازدیدهای مدیریتی در نمایشگاه‌ها باعث می شود در یک جمع تخصصی، مسائل و مشکلات مطرح و راهکارهای مرتبط بررسی شوند. در دوره جدید تمام انرژی خود را در جهت توانمند سازی و رشد شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی بسیج کرده ایم و آماده همکاری در تمام زمینه‌های تخصصی در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی و نیروگاهی با شرکت‌های درون گروهی هستیم.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و شرکتهای تابعه  در قالب سه گروه اصلی: گروه فنی و مهندسی ، گروه لوله سازی و دوده سازی دربیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی حاضر شد.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از شرکتهای تابعه تاپیکو است که در سه حوزه تولیدی ، سرمایه گذاری و خدمات فنی و مهندسی در قالب 12 شرکت فعال است.