بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از پروژه تسمه نقاله سیمی سهند

گفتگوی دکتر علامه راد و مهندس مرشدبیک در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع لاستیکی سهند
گفتگوی دکتر علامه راد و مهندس مرشدبیک در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از پروژه تسمه نقاله سیمی سهند

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی به همراه اعضای هیات مدیره این شرکت از مراحل اجرای پروژه تسمه نقاله سیمی در سهند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی علی علامه راد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در جریان بازدید از پروژه تسمه نقاله سیمی اجرای این پروژه را نشانه تلاش برای تحقق شعار جهش تولید دانست.


مدیرعامل هلدینگ صنایع پتروشیمی با استقبال از فضای همکاری و هم افزایی میان شرکتهای تابعه هلدینگ در اجرای این پروژه خواهان تسریع در اجرای دقیق فرآیندها و بخش های مختلف برنامه ریزی شده در احداث خط تولید تسمه نقاله سیمی در شرکت صنایع لاستیکی سهند شد.


شایان ذکر است اتمام پروژه احداث خط تولید تسمه نقاله سیمی که از سالها پیش در شرکت صنایع لاستیکی سهند آغاز و به صورت نیمه کاره رها شده بود در سال99 علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا در دستورکار هلدینگ سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی قرار گرفت.
 

هم اکنون علاوه بر شرکت صنایع لاستیکی سهند، شرکت مهندسی و نصب فیرمکو  به عنوان پیمانکار EPC و شرکت نگهداشت کاران به عنوان MC در اجرای این پروژه مشارکت دارند.