صعود شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران در رتبه‌بندی پانصد شرکت برتر ایران

شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران در رقابت با بزرگترین شرکت‌ها در حوزه‌های نفت، پتروشیمی، بانک، خودرو، فلزات و … با 8 پله صعود، موفق به کسب رتبه 347 از میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران شد.

همچنین شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران سیرصعودی در رتبه‌بندی برترین شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی ایران را پیش گرفته است و در جایگاه چهارم قرارگرفت که نسبت به سال گذشته سه پله صعود داشته است.

شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران عضو گروه سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی( PIIC)  با سی سال تجربه در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه و صنایع نیروگاهی، سیمان و دیگر صنایع که در اقصی نقاط کشور مشغول فعالیت می‌باشد و اکنون با حدود ۳۰۰۰ نفر پرسنل مستقیم بنا به گواهی سال 1402 سازمان مدیریت صنعتی ایران رتبه 347 در میان شرکت‌های برتر ایران و چهارمین شرکت برتر در گروه خدمات فنی و مهندسی ایران شد.


لازم به ذکر است رتبه بندی شرکت های برتر بر اساس 33 شاخص در نظر گرفته شده و با محوریت شاخص فروش انجام گرفته و جمع اطلاعات شرکتها ، صورتهای مالی حساب شده سال گذشته آنها بوده است .

بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران صبح روز دوشنبه دوم بهمن در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد و در این مراسم از شرکت‌های برتر و پیشروی کشور تجلیل به عمل آمد.