پیام مدیرعامل، در محکومیت جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی

جنایت غزه

علیرضا مرشدبیک مدیرعامل شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران در پیامی جنایت رژیم کودک کش اسراییل را در حمله به بیمارستان المعمدانی محکوم کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

امروز حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بر همگان واجب و سکوت و بی تفاوتی نسبت به این همه ظلم و جنایات گناه نابخشودنی است. باید امت اسلامی و مردم آزاده در سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم  فلسطین که به ناحق از سرزمین و خانه و کاشانه خود رانده شده‌اند  فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.

اینجانب فاجعه‌ی نسل کشی مردم فلسطین  که  با حمایت علنی و آشکار آمریکا و سران کشورهای اروپایی در حال انجام است را به شدت محکوم می نمایم. بدون تردید خون صدها کودک بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی به‌زودی دامن ناپاک صهیونیست‌ها را خواهد گرفت


به اسرائیل و آمریکا و همه ی ظالمان و مستکبران هشدار می دهیم که منتظر باشند:« إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ» ما از مجرمان و جنایتکاران انتقام می گیریم.

اینجانب و همه همکارانم در شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران ضمن عرض تسلیت شهادت جمع کثیری از مسلمانان مظلوم غزه در فاجعه حمله ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه، این هجوم ناجوانمردانه را محکوم نموده و فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و سکاندار حکیم جبهه مقاومت مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای که فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی، امروز قطعا باید محاکمه شود را فصل الخطاب می‌دانیم. به امید آنکه وعده خداوند در انتقام از جنایتکاران بزودی درجهان پرتو افکن شود.