دوره جدید برنامه‌های آموزشی فنی مهندسی نگهداشت کاران آغاز شد

منابع انسانی توانمند، یکی از مهمترین و ارزشمندترین دارایی‌های شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران است و شرکت طرح‌های توسعه خود را با اتکا به این سرمایه عظیم آغاز نموده است برهمین اساس فنی مهندسی نگهداشت کاران برنامه‌های آموزشی خود را به صورت حضوری و وبینار در سراسر پروژه‌ها آغاز نموده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران، از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و شستا، دوره جدید کلاس‌های شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران با عنوان‌های “پیاده سازی نظام مدیریت دانش”، “مقدماتی تا پیشرفته اکسل” و “ایمنی و بهداشت”  با تدریس اساتید مجرب به دو صورت حضوری و آنلاین آغاز شد.

شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران بر این باور است اجراي طرح‌های آموزشی ضمن خدمت و بهسازي نيروي انساني سبب مي‌شود تا کارکنان بتوانند متناسب با نیازمندی‌های سازماني، فعالیت‌های خود را با کیفیت بالاتری انجام دهند و این امر براي بهبود سطوح شايستگي و عملكرد سازماني کارکنان و همچنین افزایش کیفیت خدمات ارایه شده به کارفرمایان محترم، ضروریست .

لازم به ذکر است، وبینارهای شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران  برای ارتقاء یادگیری و توسعه توان علمی همکاران به صورت هفتگی در یک موضوع خاص و مورد نیاز نیروی انسانی برگزار می گردد و شرکت در این کلاسها  برای عموم همکاران اعم از دفتر مرکزی، پروژه‌ها و شرکت‌های هلدینگ PIIC   آزاد است.

بر همین اساس، آموزش‌های تخصصی کارکنان بر حسب شرح مشاغل، دوره‌های آموزشی رفتار سازمانی ومدیریتی و دوره‌های انگیزشی از جمله برنامه‌های آموزشی شرکت خواهد بود.

برای اطلاع از وبینارهای هفتگی شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران به نشانی اینترنتی  www.karan-co.ir مراجعه نمایید و یا با شماره واتساپ 09383973434 تماس حاصل فرمایید.