عملیات ساخت فونداسیون سالن مولد نیروگاه گرمسار با موفقیت پایان یافت

به گزارش روابط عمومی شرکت فنی و مهندسی نگهداشت کاران، پروژه نیروگاه مقیاس کوچک گرمسار زودتر از زمان پیشبینی شده در قرارداد، با سود قابل قبول و رضایت کامل کارفرما به اتمام رسید.

شرکت فنی و مهندسی نگهداشت کاران از شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی  و تاپیکو طی توافقی که با شرکت افق تامین انرژی پارس زیر مجموعه هلدینگ شستا انجام داد، قرارداد تأمین کلیه مصالح و اجرای فونداسیون ها، ترنچ ها و کف سازی سوله و منطقه ترانس نیروگاه مقیاس کوچک گرمسار را از نیمه مرداد ماه سال جاری آغاز کرد. نگهداشت کاران با برنامه ریزی دقیق و نظم در کنترل پروژه، مدت انجام آن را زودتر از موعد مقرر و با رضایت کامل کارفرما انجام داد.

محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا  همواره بر هم افزایی بیشتر  شرکت های تابعه تاکید دارد، از این رو شرکت نگهداشت کاران در راستای اجرای سیاست‌های کلی هلدینگ و با تکیه بر توان، تجربه و دانش فنی خود گام‌های بلندی  را در کسب رتبه‌های موفق در بازارهای «فنی و مهندسی» برداشته است.

اجرای موفق پروژه نیروگاه مقیاس کوچک گرمسار مسیر ورود پر قدرت شرکت فنی و مهندسی نگهداشت کاران را به انجام پروژه های نیروگاهی هموار می‌سازد.